Jak wygląda kwestia z porannym treningiem? Co korzystnie wiedzieć na ten temat? O jakich sprawach pamiętać, ażeby mieć z tego korzyść?

Wiele osób zastanawia się nad skutecznością biegania rano. Tak zwany trening poranny ma tylu samo zwolenników, co przeciwników. Część więc mówi że można tak ćwiczyć, a pozostali, że wręcz odmiennie. Co ciekawe każdy po troszkę ma słuszności. Miejmy na uwadze, iż każdy z nas jest inny i nie ma jedynej sensownej odpowiedzi, która mówi tak albo nie dla tego typu treningu. Mimo to, korzystnie rozwiać określone niejasności.

na treningu

Autor: J@YGS
Źródło: http://www.flickr.com
Na początek powinniśmy wiedzieć, że jeśli mówimy o spalaniu tłuszczów, to poranne bieganie na pusty żołądek jest dość dobre. Czemu tak jest? Po nocy, a tym bardziej przed śniadaniem stężenie glikogenu w mięśniach czy w wątrobie jest dość niskie, jednocześnie poziom cukrów także spada. Są to wręcz idealne warunki do spalania tłuszczu.

Jesteś zdania, że niniejszy post jest interesujący? Kliknij oprócz tego ten ważny link (http://klubtanca.pl/) – to bardzo warte uwagi źródło informacji na opisywany temat.

Kiedy więc organizm jest gotowydo życia po przespanej nocy, to wolniejsze procesy metabolizmu wchodzą na bardziej zaawansowane obroty, a to właściwie sprzyja spalaniu tłuszczu, co ważne, również po treningu. Taki trening (strona) ma także wpływ na odpowiednie samopoczucie podczas dnia, jest to realne dzięki przyrostowi endorfin czyli hormonu, jaki między innymi obniża poziom stresu oraz poprawia nastrój. To jest bardzo pozytywne, jednak są też i pewne minusy. Rozpoczynamy bowiem dzień bez zapewnienia organizmowi odpowiedniej ilości energii. To sprawia więc, że intensywność i objętość porannego treningu nie może być zbyt duża. Jeśli jednakże zjemy konkretne śniadanie, warto trochę odczekać, by organizm był w stanie wszystko strawić. Dzięki temu nasz trening stanie się dłuższy i szybszy, czyli dzięki czemu spalimy więcej kalorii. Bez odpowiedniego stężenia glukozy we krwi, nasza koncentracja stanie się z pewnością gorsza, co będzie skutkować brakiem skupienia.

W tej sytuacji niestety łatwiej nabawić się kontuzji. Jednakże dosyć szybko przyswajamy specyficzne nawyki, więc w okresie około trzech tygodni możemy już się przyzwyczaić, żeby posiadać pełną kontrolę nad porannym treningiem. Tego typu trening to na pewno doskonałe rozpoczęcie dnia, korzystnie polecić go więc każdemu.

Nie wystarcza Ci ten zdawkowy tekst zamieszczony na tej stronie? Nie martw się i sprawdź więcej zięba witamina d tutaj, odnajdziesz tam podobne informacje.

Jednocześnie być może potrzebujesz osoby, która zaoferuje ci większą ilość interesujących i pomocnych porad? Najbardziej korzystnie wynająć wtedy fachowca, jak trener osobisty Poznań.